Pravidla pro objednávky
1. Jak lze objednávat online?
(1) Zvolte si produkty (vhodné množství, rozměry, atd.), Které si přejete koupit, přidejte položku do košíku.
(2) Klikněte na tlačítko Checkout.
(3) Potvrďte své informace o doručení, ujistěte se, že se vaše fakturační adresa shoduje s dodací adresou. Pak můžete pokračovat v pokladně.
(4) Informace o platbě můžete potvrdit a zvolit způsob platby. Pokud máte nějaké, vložte kód výkupu.
(5) Před odesláním si přečtěte informace o objednávce. Musíte vyplnit informace o kreditní kartě a ujistit se, že informace jsou pravdivé a odpovídají.
(6) Poté obdržíte potvrzovací e-mail o objednávce.

2. Vlastní, clo a DPH
Vždy jsme balíček objednávky jako dárek; Protože všechny položky jsou prodávány na základě doručení bez cla, proto některé země mohou ukládat dovozní cla na dodávky. Zákazníci jsou odpovědní za veškeré platné cla nebo daně, které mohou být uloženy při dodání v cílové zemi.

3. Zrušení objednávky
Chcete-li objednávku zrušit, kontaktujte nás prosím okamžitě. Zrušené objednávky, které nebyly odeslány, budou vráceny s odečtením 6% celkové ceny objednávky, což je storno poplatek. Zrušovací poplatek se účtuje na pokrytí administrativních nákladů a transakčních poplatků, které se účastní zrušení objednávky.

Všechny objednávky zpracováváme do 6-8 hodin po zadání příkazů, takže po zadání objednávky nemusíme objednávku zrušit. Doufám, že pochopíte tento klíčový bod.

A co víc, nemůžeme přijmout zrušení produktů, které již byly odeslány, a v takovém případě se použijí zásady pro vrácení.

4. Duplicitní příkazy
Občas jsme obdrželi duplicitní objednávku (dvě nebo více velmi podobných objednávek), které zákazníci v krátké době od sebe navzájem. Z bezpečnostních důvodů nemáme přístup k údajům o kreditní kartě zákazníků a všechny platby za objednávky jsou schváleny samotnými zákazníky.

Naše procesy přípravy objednávek jsou automatizované a nebudeme schopni zachytit duplicitní objednávky, pokud nebudou upozorňováni zákazníky. Nemůžeme zaručit, že budeme číst žádost o zrušení duplicitní objednávky pri

 

Reklamační řád

Pokud nejste spokojeni s produktem, musíte nás kontaktovat během týdne.Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu, to znamená, že nejsou opotřebené, pozměněné nebo umyté, se všemi značkami připojenými. Nebo zboží bude vráceno odesílateli.
1. Povolení k vrácení musí být získáno od specialisty na zákaznické služby. Nebo vrácený balíček vám bude vrácen.
2. Uveďte prosím důvod vrácení, abyste dostali povolení k vrácení a adresu pro vrácení.
3. Zabalte zboží bezpečně. Uveďte prosím následující informace s návratem: jméno, adresa; Jméno lodi, adresa; číslo objednávky; Důvod návratu.

Zásady výměn
Žádosti o výměnu musí být podány do 7 dnů od obdržení objednávky zboží.
Zadejte v telefonu položku výměny a novou barvu nebo velikost zákaznické službě.
Položky musí být v původním stavu a neopraveny, aby byly přijaty jako návrat.
Dostupnost náhradních dílů není zaručena. Obdržíte e-mailové oznámení po dokončení výměnného zpracování.

Poznámka:
1. Poštovné není vráceno.
2. Z vrácení bude odečten 20% manipulační poplatek.
3. Jsou-li položky nekvalitní problémy, je třeba, aby zákazníci dodávali 20% poštovné za poplatky za výměnu.
4. Návrat může trvat jeden až dva týdny k vyřízení a alespoň jeden fakturační cyklus, aby se kredit zobrazil ve vašem účtu.
Chcete-li kontaktovat oddělení služeb zákazníkům ohledně otázek ohledně získání oprávnění k vrácení, zašlete nám prosím e-mail.
1) Balení a odeslání vrácení
2) Znovu zabalte svou neopotřebovanou položku do původního obalu.
3) U každé položky, kterou chcete vrátit, uveďte na balíčku kód příčiny.
4) Vložte obal na zásilku a uchovejte si kopii svých záznamů.
5) Vyplňte informace o návratové adrese na štítku, přiložte ji k balíčku a dejte ho na nejbližší poštu. Bohužel, nemůžeme být zodpovědní za balíčky ztracené při přepravě.

zpět